Gratis lidmaatschap!


  • Geen inschrijfkosten
  • Geen jaarlijkse kosten
  • Wel geweldige producten tegen groothandelsprijzen


De meeste mensen die dit product proberen, zijn blij met de resultaten en blijven het elke maand gebruiken. Wanneer je jouw 'sign-in' bestelling plaatst, stelt het bedrijf een handig maandelijkse aanvul-bestelling op zodat je jouw bestelling eenmaal per maand kunt ontvangen. 


Deze maandelijkse bestelling is flexibel aan te passen. Een maandje wél en daarna een paar maanden niet? Jij bepaald zelf wanneer je Xooma producten besteld!


Er is geen verplichting en je kunt de maandelijkse bestelling op elk moment wijzigen (in je eigen persoonlijke backoffice bij Xooma) of annuleren (e-mail of telefoontje).  Wijzig of cancel je de maandelijkse aanvul-bestelling (autoship) dan vervalt het recht op korting niet. Je blijf je de lagere prijzen betalen voor al je toekomstige bestellingen en geniet je van een volledige geld-terug-garantie.


Policies

Guarantee
Products purchased from Xooma Worldwide are backed by a 30 day money back guarantee. We will gladly assist you with any purchase or product-related need.

Return Policy
To return a Xooma product, call Customer Service toll free at 1-888-865-6687 and request a Return Merchandise Authorization (RMA). You will receive instructions for returning your unused product. In addition, your Customer Service agent will explain both the return and refund process to you at that time.

Refund Policy
If you are not satisfied with your direct purchase from Xooma, we will refund the product price, less shipping and processing.

Shipping and Processing

U.S.: Shipping and processing rates for packages shipped to a U.S. zip code start at $5.99 (US).

Canada: Shipping and processing rates for packages shipped from our distribution center in the US to Canada start at $6.99 (US).

International: Shipping and processing rates for packages shipped from our distribution center in the US to countries outside the U.S. & Canada start at $9.99 (US).

Cancel Autoship
To cancel your autoship, please send an email to 
cs@xooma.com with your Name and Xooma ID # requesting that your autoship be canceled. You are still a member of Xooma and able to order at anytime.

Share by: